Dürüst olalım, değişik uzunluk ve ton gereksinimlerine haiz oldukca sayıda platform var, toplumsal kopya yazmak söz mevzusu olduğunda nereden başlayacağınızı anlamanız zor olabilir. Her neyse ki, başlamanız için izleyebileceğiniz en iyi uygulamalarımız var. İşte daha sempatik – ya da daha paylaşılabilir, daha yürek parçalanabilir, daha söyleşi siteleri makalesi yazmanın yedi yolu:

  1. Söyleşi sitesi için metin yazarlığı için marka yönergeleri oluşturun
  2. Her toplumsal gönderi için bir hedef belirleyin
  3. Her trsohbet platformunda seyirciler için yazın
  4. Iştirakı teşvik edin
  5. Görseli ilgili kopyayla tamamlayın
  6. Hashtagleri ve emojileri zekice kullanın
  7. Toplumsal medya trendlerini takip edin

Başlamış olalım.

Trchat için marka yönergeleri oluşturun

Her şeyden ilkin, markanızın toplumsal medyada kim olmak istediğine karar vermelisiniz. Bu rahat görünse de, başlangıçta beklediğinizden daha karmaşık olabilir. Mesela, toplumsal medyada web sitenizle aynı sesin olmasını ister misiniz? Mahalli reklam yada e-posta pazarlamasında? Ev dışı reklam kampanyalarına ne dersiniz ?

Toplumsal medya, markanızın keyifli yönünü göstermek için benzersiz bir fırsat sunar, ister devamlı keyifli toplumsal metin yazarlığı ister keyifli çalışanlarınızı gösterin. Bana inanmıyor musunuz? 

Bir TV reklamında yada alan kişi hizmetinde chat’ın aynı şakaları yaptığını göremezsiniz.

Marka yönergeleri yazarken nereden başlayacağınızdan güvenli değilseniz, sizi bilgilendirdik. Trsohbet esasen bazı sağlam marka metin yazarlığı kılavuzlarıyla çalışıyorsanız, bu daha da iyidir. Kurallar kitabınıza toplumsal medya ilave edin ve oradan atlayın.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir