Küçük bir pazarlama ajansı sahibi olan veya yöneten herhangi bir kişi, potansiyel bir müşteriye teklif hazırlama sürecinin mükemmelleştirilebilecek ve hatta daha da iyisi kolayca çoğaltılabilecek bir görev olduğunu bilecektir. Trsohbet her ne kadar acente satışlarında uzmanlaşmak pratik ve deneyim gerektirse de, potansiyel bir müşteriye yazılı bir teklifte getireceğiniz değerin nasıl doğru bir şekilde ifade edileceğini anlamak, her yeni potansiyel müşterinin özel ihtiyaçlarına uyacak şekilde ayarlanabilen ve ayarlanabilen bir şeydir.
Teklifleri yazmak için organize bir formata sahip olmak, doğru noktaya ulaşmanıza ve sunduğunuz değeri etkili bir şekilde aktarmanıza yardımcı olur, böylece tekerleği yeniden icat etmeden yeni iş kazanmak için teklifler oluşturabilirsiniz. Bu yazıda, düşüncelerinizi organize etmeniz için bir şablon sunmak amacıyla müşteri önerileri yazmak için adım adım ilerleyeceğim.

Teklif öncesi değerlendirmeler

Yapmak istediğim açık bir trchat ayrım, hem bir teklifin hem de bir sözleşmenin taslağını birlikte birleştirmemem. Teklifin, stratejinin ana hatlarına ve müşterinin hedeflerine nasıl ulaşmayı planladığınıza ek olarak bir çalışma beyanı olduğunu düşünüyorum. Bu sürecin sözleşme yönü, teklif kabul edildikten sonra gelir ve tazminat, rekabet etmeme ve teklifte üzerinde anlaşmaya varılan diğer ayrıntılarla ilgili yasal ayrıntılarla ilgilidir. Öte yandan, teklif satış sürecinizin bir uzantısı olarak hareket etmelidir .

Kategoriler: Sohbet

0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir