Kovalamaya başlayalım: Günümüzde yıldız Instagram biyografisi neredeyse zorunludur. Instagram biyografiniz bu mağazanın dijital eşdeğeridir. Profilinizi ziyaret eden herkes potansiyel bir müşteridir. Instagram biyografiniz bir snoozer ise veya daha kötüsü: saçmasa – gelirinizi pencereden dışarı atma riskiniz var.

Bunu istemiyoruz. Bu nedenle, yeni başlayan Instagram profilinizin çekiciliğini en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olmak için internetin şimdiye kadar gördüğü en iyi 24 Instagram biosunu bir araya getirdik. Daha da iyisi, onları altı temel kategoriye eşit olarak ayırdık:

  • İyi Instagram biyografileri
  • Komik Instagram Biyografileri
  • Serin Instagram biyografileri
  • Yaratıcı Instagram biyografileri
  • Sevimli Instagram BIOS
  • İlham Verici Instagram Biyografileri

Hadi başlayalım!

İyi Instagram biyografileri

1. Ağaç Ev İçecek A.Ş. 

Tree House Brewing Co.’dan bu örnek hakkında sevilecek çok şey var – hadi her seferinde bir cümle alalım.

Gurur ve amaç ile hazırlanmış benzersiz lezzetli meyvesuyuları. Ziyaretçi, Tree House’un ayrıntılara hiç dikkat etmeden bira kutularını dışarı çıkaran ruhsuz bir fabrika olmadığını biliyor. Trchat basit ve basit, bu ilk cümle işe yarıyor çünkü güçlü, özlü bir değer önerisi.

Bira sahibi ve işletilen. İlk cümlenin duyarlılığına dayanarak, ziyaretçinin Tree House’un çalışan dostu bir şirket olduğunu bilmesini sağlar. Başka bir deyişle, iş yapmak konusunda kendinizi iyi hissedebileceğiniz bir şirket.

2011 yılında küçük bir kırmızı ahırda kuruldu . Kimse kişiliği olmayan bir şirketi sevmez. Ziyaretçiye her şeyin küçük bir kırmızı ahırda başladığını söyleyen Tree House personeli, hiçbir şey olarak başlayan ve bir şeye dönüşen bir şirketin resmini çiziyor.

2. Shopify 

Shopify’ın Instagram biyografisinin etkinliğini göstermek için, gidebilecekleri benzer (ama daha az) bir seçeneği düşünelim:  Bir perakende işiniz mi var? Başlamanıza, satmanıza, pazarlamanıza ve yönetmenize yardımcı olacağız . Bu kötü bir sohbet Instagram biyografisi mi? Hayır, sanmıyorum. Onlar biyo Ama neden burada vermedi ile gitmek sonsuz daha iyidir: O göstermektedir Şirketin misyonu kar ötesine uzanır.

Şimdi, beni yanlış anlamayın: Kârlılık peşinde koşmanın yanlış bir yanı yok. Sonuçta, ışıkları nasıl açık tutuyorsun. Ancak Instagram biyografinizin onu gören insanlar üzerinde gerçekten bir etki yaratmasını istiyorsanız, kendinizi misyon odaklı bir organizasyon olarak pazarlamak uzun bir yol kat ediyor. Shopify örneğinde, bu, küçük, bağımsız işletmeler için desteklerini vurgulamak anlamına gelir .

3. Instagram 

Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, Instagram’ın Instagram biyografisi bir slam dunk. Shopify gibi, kendilerini büyütürler ve daha büyük resme odaklanırlar – kendilerini ücretsiz bir akıllı telefon uygulaması olarak değil, önemsediğiniz kişilerle ve markalarla bağlantıda kalmak için bir araç olarak pazarlarlar. Elbette, Instagram ultra literal olabilir ve biyografilerini böyle bir şeye değiştirebilir: Cennette Bachelor’un ticari moladan geri gelmesini beklerken size ücretsiz eğlence vereceğiz . İnsanlar kişisel farkındalığı takdir ettikleri kadar, Instagram’ın bu biyografiyle doğru çağrıyı yaptığını düşünüyorum. Kısa, tatlı ve markayı daha anlamlı bir amaca uygun hale getiriyor.

4. Apple Müzik 

Burada diseksiyon yapmak için karmaşık bir şey yok – Apple Music’e abone olmamanız için sizi aptal hissettiren harika, unutulmaz bir değer teklifi. Kendinizi bir görevde bir organizasyon olarak pazarlamak için Instagram biyografinizi kullanmayı vurguladığımı biliyorum, ancak hiçbir şekilde bu zor ve hızlı bir kural değildir. Apple Music’in burada yaptıklarını yapabilirseniz – yani, potansiyel müşterilerinizi harekete geçiren saçma sapan bir değer pervane yazın – fantastik bir durumda olacaksınız.

Komik Instagram Biyografileri

5. Frizki  

Tüm pazarlama materyalleriniz arasında mizah, kendinizi farklılaştırmanın muazzam bir yoludur ve Instagram biyografiniz altın bir fırsat sunar. Açıkçası, Friskies’teki metin yazarları, neden bahsettiğimin farkındalar. Ne bu Instagram bio hakkında aşk o yönetir olmasıdır hem değerini iletişim ve (gülümseme belli belirsiz, bilirsin ya) ziyaretçi güldürmek. Değer, elbette, Friskies’in diğer kedi maması markalarına ucuz bir alternatif olmasıdır. “Diğer kedi maması markalarına ucuz bir alternatif” oldukça berbat bir slogan; tam olarak dilini yuvarlamaz. Değerinizi akıllı bir tek astarda paketleyebiliyorsanız, yapın.

6. MoonPie 

Akıllı bir tek astarla gelemiyorsanız, her zaman MoonPie yaklaşımını kullanabilirsiniz – yani, Instagram profilinizi ziyaret eden herkes üzerinde kalıcı bir izlenim bırakması garanti edilen saçma bir şey söyleyin. MoonPie, esnek olmayan talebin nadir lüksüne sahiptir; ne yaparlarsa yapsınlar (ya da yapmazlarsa), insanlar her zaman lezzetli hatmi sandviçleri satın alacaklardır.

Bununla birlikte, MoonPie’den öğrenilecek bir ders var: Tüketiciler kendini çok ciddiye almayan bir markayı takdir ediyor. Şimdi, kişisel yaralanma hukuku uygulaması veya hayat sigortası poliçeleri gibi bir şey pazarlıyorsanız , muhtemelen biraz ciddi bir tonu korumak akıllıca olacaktır. Ancak biraz aptalca mizahla kurtulabilirseniz, kanıtlar insanların buna olumlu yanıt verdiğini gösteriyor.

7. Twitter 

Açıkçası, sosyal medya şirketleri sosyal medya pazarlamasında iyidir . Twitter’ın Instagram biyografisini bu kadar etkili yapan şey, kuruluğu — kelimenin tam anlamıyla aşırı kucaklaşması. Metin yazarları Instagram yaklaşımını ( bir seferde 280 karakter olan önemli ) kullanabilirdi, ancak bunun yerine ters yöne gitmeyi tercih ettiler.

Bunu düşünmenin başka bir yolu da var: Twitter’ın Instagram biyografisi komik çünkü çok yüzsüz bir şekilde komik. Sohbet Odaları Neyse ki, bu şaka önleme stratejisi, birçok işletmenin kullanabileceği bir stratejidir. Örneğin, Friskies biyografilerini buna çevirebilir: Kedilerin resimleri ve sevdikleri yiyecek ürünleri. Başka yerlerde, bir müzik okulu böyle bir şeyle bazı gülüşler yapabilir: Bize para vermeyi kabul ederseniz size nasıl müzik çalacağınızı öğreteceğiz .

8. Pop-Tarts 

MoonPie gibi Pop-Tarts da (nispeten) esnek olmayan talebin lüksüne sahiptir. Ve Twitter gibi Pop-Tarts da mesajlaşmalarında komik bir şekilde kör olmayı seçiyor. Bu yazının ilk bölümünde gördüğümüz gibi – ve son bölümde tekrar göreceğimiz gibi – bazı markalar kendilerini olumlu değişim aracıları olarak başarıyla pazarlayabilirler. (Ve, gerçekten, olmak ! Pozitif değişim ajanlarının) Ama dürüst olalım: Pop-Tartlar bir sosyal bilinçli marka imajı kaydırılır ise, tüketiciler muhtemelen şu içinden görecekti. Yine, öz-farkındalık anahtardır. Pop-Tarts’ta pazarlamacılar dünyada oynadıkları rolü çok iyi biliyorlar ve olmadıkları hiçbir şey olmaya çalışmıyorlar. Instagram biyografisi kadar zararsız görünen bir şeyle bile, kendinizi tanımak önemlidir.

Serin Instagram biyografileri

9. Ford Motor Şirketi 

Bazen esnetmeniz gerekir. Ve Instagram biyografinizle girmeye karar verdiğiniz yön buysa, Ford oyun kitabından bir sayfa almanızı öneririm. Burada, mesajlaşmalarının etkinliği tek bir kelimeye indirgenebilir: otorite . Bana deli de, ama güvenmediği bir şirketle iş yapmakta rahat olan biriyle hiç karşılaşmadım. Potansiyel bir müşteriye güven veren bir şey varsa, otorite. Çok basit: İnsanlar Ford’dan otomobil ve kamyon satın alıyor çünkü Ford kendini bir endüstri lideri olarak kanıtladı.

Ford’dan sonra Instagram biyografinizi modellemek istiyorsanız, işinizi diğerlerinden ayıran başarılar ve yenilikler hakkında beyin fırtınası yapmanızı öneririm. Mahallenizde mağaza kuran ilk teknisyen misiniz? Müşteri hizmetleriniz endüstri yayınları tarafından tanındı mı? Çalışanlarınız yaptıkları iş konusunda olağanüstü tutkulu mu? Instagram kullanıcılarına haber verin!

10. Connecticut Üniversitesi 

Braggadocious Instagram biyografisinin başka bir örneğine ihtiyacınız varsa, bu kazananı UConn’dan aldık. Bu örnekle ilgili sevdiğim şey, çeşitliliği vurgulaması . Başka bir deyişle, UConn’daki pazarlamacılar sadece “Biz harikayız” demiyorlar. Bunun yerine, “Biz harikayız – çok çeşitli şekillerde” diyorlar. Tonlarca akademik disiplin sunan bir üniversite mi? Çok havalı. Olağanüstü atletik başarılara sahip bir üniversite mi? Kulağa eğlenceli geliyor. İkisini de yapan bir üniversite mi? Şimdi burası hayatınızın dört yılını geçirebileceğiniz bir yer.

Instagram biyografiniz, işinizi benzersiz kılan birkaç özelliği kısa bir süre içinde özetlemek için mükemmel bir yerdir . Sektör ödülleri, ofis olanakları, ileri görüşlü çalışan girişimleri – bundan gurur duyuyorsanız, herkesin görebilmesi için Instagram biyografinize koyun.

11. Kesişme 

Serin bir Instagram biyo oluşturmanın bir yolu Ford ve UConn’u takip etmek ve bazı (zararsız) övünmeler yapmaktır. Alternatif olarak, The Intercept’in yaklaşımını da kullanabilirsiniz – yani, ziyaretçilerinizin zihnine sadık kalacağı garanti edilen süper kısa, süper etkili bir slogan yazabilirsiniz. Tabii ki, senin kısa açıklama olmamalıdır sadece olmak unutulmaz ; markanızın misyonunu, amacını veya etkisini sadakatle iletmelidir. The Intercept durumunda, gazeteciliklerini yürüttükleri sert burunlu tarzı vurgulamayı seçtiler.

Şimdiye kadar tartıştığımız farklı işletmeler için birkaç fikir:

  • Twitter: Temel içerik erişilebilir hale getirildi.
  • Ağaç Ev: Büyük bira, daha iyi insanlar.
  • Apple Music: Tüm müzikler, gürültü yok.

12. Uyku Sayısı 

Açıkçası, Sleep Number’ın sosyal varlığını kim yönetirse , Instagram Bios Intercept School’a gitti. Kısa? Evet. Unutulmaz? Kesinlikle. Müşterilere sunulan değerin sadık bir şekilde temsil edilmesi? İnansan iyi edersin.

Açık olmalıyım: Harika bir Instagram biyografisi, anında dönüşümle sonuçlanmayacak. Bunun yerine, mindshare’i ele geçirecek . Farklı bir ifadeyle, gerçekten katil bir slogan, bir potansiyel müşterinin müşteri yolculuğuna başlamaya hazır olduklarında markanızı hatırlama olasılığını artıracaktır. Instagram biyografinizde yalnızca üç veya dört kelimeyle, web trafiğine ve dönüşümle sonuçlanan yüzlerce (binlerce değilse) değerli temas noktası başlatabilirsiniz .

Yaratıcı Instagram biyografileri

13. Montague Kitapçığı 

WordStream blogunu düzenli olarak okuyorsanız, muhtemelen merak boşluğu olarak bilinen bir pazarlama kavramını biliyorsunuzdur . İşte fikir: İyi yazılmış bir kopya, beklentilerinizdeki bir merak hissine ilham verebilir ve onları işletmeniz hakkında proaktif olarak daha fazla bilgi edinmeye teşvik edebilir. Örneğin trchat Instagram biyografinizdeki bağlantıyı tıklayarak daha fazla bilgi edinmek için ilk adımı attıktan sonra resmi olarak pazarlama dönüşüm huninizin içindedir.

Sevgili Montague Kitapçığı’ndan gelen bu örnek, meraklı bir boşluk oluşturmak için Instagram biyografisini kullanmanın harika bir örneğidir. Sadece unutulmaz değil, aynı zamanda meşru gizemli . Bu, web sitesi trafiğini artırmak için kesin bir yol değilse, ne olduğundan emin değilim.

14. Melek Yumuşak 

Bu kategorideki diğerleri gibi, Angel Soft’un Instagram biyografisi The Intercept ve Sleep Number’la kesinlikle baş başa olabilir. Sohbet “Yumuşak ol, güçlü ol” olağanüstü bir slogandır – banyo ürünlerinde aradığınız şeyin kısa, tatlı ve unutulmaz bir kapsüllenmesi.

Bununla birlikte, bunu gerçekten yaratıcı bir Instagram biyografisi yapan şey, Angel Soft’un sloganını insanlık hakkında daha geniş bir mesaja bağlama şeklidir: İnsanlar hem yumuşak hem de güçlüdür, bu yüzden ürünlerimiz de öyle . Bu, şirketi misyon temelli bir kuruluş olarak pazarlamak zorunda olmasa da, bir duygusallık katmanı ekler. Başka bir deyişle, kullanıcılara Angel Soft’un başka bir meçhul şirket olmadığını gösterir ; içtenlikle insanları önemseyen bir iş.

15. SeatGeek 

SeatGeek’in bu Instagram biyografisini iki büyük nedenden dolayı seviyorum. Her şeyden önce, Ford gibi, güçlü bir otorite duygusu taşır. Temel mesaj güçlü bir mesajdır: Platformumuz sizi aklınıza gelebilecek her etkinlik için biletlere bağlayacaktır . Birkaç büyük oyuncuya sahip bir endüstride – Ticketmaster, StubHub, Gametime – yüksek derecede otorite oluşturmak son derece önemlidir.

İkincisi, bu, yardım edemeyeceğiniz, ancak hatırlayamadığınız bir sloganın başka bir örneğidir. Bir konser veya Broadway şovu için bilet aramaya karar verdiğinizde, muhtemelen akla gelen ilk çevrimiçi pazarı kullanacaksınız. Ve daha önce SeatGeek’in Instagram biyografisiyle karşılaşırsanız, muhtemelen canlı eğlence seven zihninizin önündeki şirket olacaklar.

16. Gezegen Zindeliği 

Daha önce söylediğimi hatırlıyor musun? Kimse güvenmediği bir şirketle iş yapmak istemez. Ve otoritenizi oluşturmak güven inşa etmek için harika bir yol olsa da, tek yol bu değildir. Burada, Planet Fitness’teki pazarlama ekibinin tamamen farklı bir yaklaşım benimsediğini görüyoruz : tekrarlanabilirlik yaklaşımı. Başka bir deyişle, Planet Fitness’in Instagram biyografisi, benden istersen başarılı bir girişimdir. Memeler, pizza ve koşu bandında uzun (muhtemelen rahat) yürüyüşlere olan yakınlıklarını ifade ederek, ciddi spor salonunun stereotipini etkili bir şekilde baltalıyorlar. Hiç şüphe yok ki saçma ve rahat olma istekleri – ve dolayısıyla beklentilerine karşı antitetik – Planet Fitness’in başarısı için büyük bir neden.

Negatif bir klişe tarafından zorlanan bir sektördeyseniz, Instagram biyografinizi kafasına çevirmek için kullanmayı düşünün.

Sevimli Instagram Biyografisi

17. Atlama 

Benim düşünceme göre, az şey bir punktan daha sevecen. Belki bu örnek, düşük asılı meyve gibi bazılarınız vurur, ancak eğer amaç Instagram bio Skippy en kurşun ardından, markanızın kişiliğini yansıtırken olumlu bir ilk izlenim yapmaktır akıllıca bir karar olduğunu. Ve bu yaklaşımın otoriteyi iletemediğini varsaymak isteyebilirsiniz, ancak Skippy’nin burada yaptıklarını yapmanın güven gerektirdiğini iddia ediyorum. Sadece kendinden emin bir marka (ve tüketicilere sağladığı değer) aptalca, cılız bir Instagram biyografisi taahhüt eder.

18. Alaska Havayolları 

Eğer her şeyden en sevdiğim bir Instagram biyo’yu seçmek zorunda olsaydım, muhtemelen bununla Alaska Havayolları’ndaki iyi insanlardan giderdim. Birinci bölüm ( Misafirlerimiz için her şeyi yapıyoruz – ve ‘gram ) iki önemli mesajı iletiyor: (1) Alaska Havayolları personeli yüksek bir müşteri hizmetleri standardına sahip ve (2) Alaska Havayolları personeli eğlenmeyi seviyor . Bir bakıma, Planet Fitness’a benzer bir şey yaptığını düşünüyorum – yani ortak bir klişeyi baltalıyorlar. Herkesin kabus seyahat hikayesi vardır, ancak Alaska Airlines Instagram biyografisinin sakinleştirici bir etkisi vardır; ihtiyaçlarınızı çok ciddiye almadan ilk yapan bir şirketin elinizde olduğunuzu bilmenizi sağlar.

İkincisi, sloganlarını kabul etmeliyiz: Akıllı uçun. Arazi mutlu. Bundan daha akılda kalıcı veya etkili çok fazla slogan bulamayacaksınız. Beş kelimeden daha kısa, ama kesinlikle bir yumruk atıyor – belki iki yumruk bile.

19. Google 

Tamam Google! Dürüst olacağım: Bu yazıyı yazmadan önce Google’ın Instagram biyografisiyle ısıyı getirmesini beklemezdim. Ne yazık ki, işte buradayız. Skippy hakkında söylediklerim burada geçerli; bir cinayet yapmak, özellikle de bir fotograf delisi olmak, kişiliğinizi ve mizah anlayışınızı göstermenin kolay ve hafif bir yoludur.

Google’ın Instagram biyografisinin diğer övgüye değer yönü merak boşluğu. Profilleriyle ilk karşılaştığımda ilk düşüncem şuydu: “’Filtrelenmemiş Google’ ne demek? Bildiğim bir sonraki şey, beş dakika geçti ve aylarca fotoğraf arasında gezindim. Açıkçası, web sitesi trafiğini artırmak için merak aralığını kullanmanıza gerek yoktur ; bunun yerine Instagram içeriğinizle etkileşimi artırmak için kullanabilirsiniz! Pazarlama hedeflerinize bağlı olarak, bu daha anlamlı bir yaklaşım olabilir.

20. LEGO

Tam da gençlerin “sağlıklı içerik” dediği şey bu. Şimdiye kadar baktığımız diğer Instagram biyografilerinden daha fazlası, trsohbet bu LEGO’dan gerçek bir kaçış duygusu taşıyor. Kim olursanız olun, hayatınızda neler yaşarsanız yaşayın, LEGO’nun Instagram profilini bir sevinç kaynağı olarak, hatta ilham kaynağı olarak kullanabilirsiniz.

Bence bunda bir ders var. Instagram bio’nuzu otoritenizi kurmak veya biraz zihniyet yakalamak için kullanabilir misiniz ? Tabii ki – hedeflerinize uygun olan buysa. Ancak, birçok insanın Instagram’ı günlük yaşamın endişelerinden kaçmak için kullandığını kabul etmek de sorun değil. Örneğin, bir kafe pazarlıyorsanız, Instagram biyografinizi böyle bir şey haline getirmenin tamamen adil bir oyun olduğunu düşünüyorum: Hayat streslidir. Bir ara verin ve latte resimlerine bakın.

İlham Verici Instagram Biyografileri

21. WeWork 

Bugünkü kılavuzu, onları okuyan insanlara ilham vermeyi amaçlayan dört Instagram bios örneğiyle tamamlayalım. Chat ilk olarak: WeWork. Ne yazık ki, pek çok kişi kendilerini heyecanlandırmayan işlerle bulurlar. WeWork, girişimcileri ve serbest çalışanları paylaşılan çalışma alanlarına bağlayarak , insanları sevdikleri şeyleri yapmalarını sağlamak için çalışıyor. 

Bunu etkili bir Instagram biyografisi yapan şey, sıradan bir cümleyle oynaması – “hayatını kazan”, yani. Verdiğiniz ürün veya hizmetle yakından ilgili herhangi bir konuşma figürü düşünebiliyor musunuz? Örnek olarak, bir seyahat acentesi pazarlıyormuş gibi davranalım ve Instagram biyografinizi “kendinizi bulun” ifadesi etrafında oluşturmak istiyorsunuz. Bu işe yarayabilir: Bazen, kendinizi bulmak hiç gitmediğiniz bir yere gitmek anlamına gelir . İlham verici, değil mi?

22. Patagonya 

Kuşkusuz, şirketiniz çok özel bir görevle hizalandığında ilham verici bir Instagram biyo yazmak biraz daha kolaydır. Patagonia’nın durumunda, bu görev Dünya gezegenini kurtarmaktır. Bu misyonu açık bir şekilde ifade etmedikleri açık, özür dileme tarzı, hedef kitleleri arasında bu kadar popüler olmasının nedenlerinden biridir . Dediğim gibi: Tüketiciler kendinden ve dünyadaki yerinden emin olan bir şirketi takdir ediyorlar.

İşletmeniz belirli bir misyonla doğrudan bağlantılı olmasa bile , yine de Patagonia’dan öğrenebilirsiniz. Diyelim ki bir ders kitabı şirketi pazarlıyorsunuz. İlham verici bir Instagram biyo şuna benzeyebilir: 1978’den bu yana her yerde öğrencilerin parlak zihinlerini etkinleştirmek . Anahtar, ürününüzün veya hizmetinizin etkilerini vurgulamaktır – bu etkinin en önemli önceliğiniz olup olmadığına bakılmaksızın. Yaratıcı olmaktan korkmayın!

23. Starbucks 

İşte bahsettiğim şeyin mükemmel bir örneği. Her Starbucks çalışanı sabah uyanıyor ve “Bugün insan ruhuna ilham vereceğim ve besleyeceğim” diye düşünüyor mu? Bence bu pek olası değil. Gerçekte, muhtemelen uyanırlar ve “Umarım tekrar nitro soğuk demekten tükenmeziz” diye düşünürler.

Yine de, Starbucks’ın Instagram biyografisi işe yarıyor. Neden? Çünkü, kulağa geldiği gibi, ürünlerinin sağladığı etkiyi (veya değeri) sadakatle yansıtır. Starbucks kahvesi olmasaydı, pek çok insan – kelimenin tam anlamıyla – günlük olarak yaptıklarını yapamazdı. Ayrıca, kahve üzerinden iki haftada bir yapılan buluşmalar yoluyla sürdürülen tüm dostlukları düşünün. Birçoğu için, Starbucks hem enerji sağlayıcısı hem de sosyal yaşama bir kanaldır.

Ders? Instagram biyografinizi yazarken büyük düşünün . Kitabınız bir kitapçıdan daha fazlasıdır; heyecan verici maceralara, komik hikayelere ve aykırı geçmişlere açılan bir kapıdır.

24. Aerie 

Son olarak, ama kesinlikle aynı derecede önemli olarak, ürünlerini farklı vücut türlerinde sergileyerek vücut pozitifliğini geliştirmeye adanmış bir şirket olan Aerie’miz var. Bir bakıma, bu Instagram biyografisi ile Planet Fitness’in biyografisi arasında bir çok benzerlik görüyorum. Spor salonu endüstrisinin rahat bir şekilde çalışmak isteyenler hariç tutulduğu gibi, kadın giyim endüstrisi de tüketicileri ulaşılamaz güzellik standartlarına maruz bıraktığı için eleştiriliyor. Sohbet Aerie, kısmen, rakipleriyle ilişkili olumsuz çağrışımları baltaladığı için başarıya ulaştı . 

Ürününüz veya hizmetiniz sektörünüzle ilişkili klişeyi bozarsa, bunu Instagram biyografinizin odak noktası haline getirmenizi şiddetle tavsiye ederim! Bu yıkım sadece değer teklifinizin önemli bir parçası değildir; aynı zamanda öz farkındalığı göstermenin ve potansiyel müşterilerinizin güvenini kazanmanın bir yoludur.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir