Dünyanın en “bağlı” ülkelerinden biri olan Güney Kore’de insanlar akıllı telefonlarını genellikle alışveriş yapmak , taksiler için ödeme yapmak ve toplu taşıma araçlarına erişmek için kullanıyor. Şimdi, trsohbet başkent Seul sakinleri metro veya otobüs beklerken telefonlarından anında yiyecek satın alabilirler .

Dev posterler , iki metro istasyonuna ve yirmi otobüs durağına yerleştirildi, yiyeceklerin tam olarak mağazada göründüğü gibi gerçekçi resimleri . Müşteriler, sanal alışveriş sepetlerine eklemek için her bir öğenin kodunu akıllı telefonlarıyla tarar. Ardından, “şimdi satın al” düğmesine trchat tek bir tıklama ile ödeme müşterinin banka hesabından düşülür ve öğeler birkaç saat içinde doğrudan evlerine teslim edilir.

Bu sanal vitrinlerin arkasındaki şirket, Güney Kore’de Homeplus olarak bilinen İngiliz zinciri Tesco’dur. Halen ülkedeki en büyük ikinci bakkal olan Homeplus, daha fazla mağaza açmadan satışlarını artırmak istiyordu. Birçok Koreli’nin çok çalıştığını ve genellikle zamana göre baskı altında bulunduğunu sohbet odaları fark eden Homeplus, ev zımbaları satın almayı daha kolay hale getirmek için sanal mağazaları yarattı . Temel felsefe “Mağazaların halka gelmesine izin vermektir”.

Pilot aşamada olmasına rağmen , sanal mağazalar büyük başarı elde etti. Şu ana kadar 10.000’den fazla kişi Homeplus’un web sitesini ziyaret etti ve çevrimiçi satışlar% 130 büyüdü.

Kelime Hazinesi
alışveriş yapmak = bir şeyler satın almak

marketler = süpermarkette satın aldığınız yiyecekler

posterler = resimli büyük kağıt parçaları

gerçeğe yakın resimler = gerçek şeylere çok benzeyen resimler

kesinti = almak (genellikle para hakkında konuşurken kullanılır)

zaman için bastırdı = acele et, yeterli zaman yok

ev zımba telleri = evin temel / temel eşyaları

pilot aşaması = az sayıda ürün veya konumla test zamanı


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir