Dönüşüm engelleyicileri teşhis etmeye ve “dikkat dağıtıcı olmayan” dönüşüm hunileri oluşturmaya yönelik bir web sitesi optimizasyon aracıdır. Isı haritaları, oturum kayıtları, huniler ve geri bildirim gibi özelliklerle trsohbet’in değiştirilmesi için sağlam bir seçenektir.

Web sitenizi geliştirmek ve bu geliştirmeleri test etmek için değişiklik yapmanız gerektiğinde, aşağıdaki araçlar A / B testi gibi denemeleri yönetmek ve raporlamak için oradadır. Trchat Bunların çoğu yukarıdaki web sitesi optimizasyon araçlarından bazılarıyla birlikte kullanılabilir.

Tam Yığın teklifleri, mühendislerden pazarlamaya, ürün ekiplerine, A / B testine kadar herkesin işinin her yönünü test etmesini sağlar. Optimizely ile, otomatik raporlarına göre kararlar verebilir veya sürümlerin neden farklı olduğunu daha iyi anlamak için daha derinlemesine araştırma yapabilirsiniz.

Sohbet odaları tasarımları, müşteri deneyimini sürekli büyütmek ve elde tutmayı artırmak için test ve yinelemeyi kolaylaştırır. Ayrıca, görsel raporlamaya göz kulak olmak karar vermeyi kolaylaştırır. kurumsal web sitesi ve müşteri deneyimi optimizasyonu için mevcut en iyi seçeneklerden biridir. Hem pazarlama hem de ürün ekipleri için tasarlanan platformlarla chat testi ve kişiselleştirilmiş pazarlama, aşamalı sunum ve daha fazlası için çözümler sunar. Kullanıcıların web sitenizle veya uygulamanızla nasıl etkileşime girdiğiyle ilgili nitel verilerle daha fazla ilgileniyorsanız, oturum ve kullanıcı davranışı kayıt araçları yalnızca bilet olabilir.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir