TrSohbet odaları Feysbuk, Twitter yada LinkedIn’deki her bir reklam için bir hedef belirlemek kolay olsa da, organik yayınlar söz mevzusu olduğunda bu zor olabilir.

Toplumsal reklam kampanyaları oluştururken, her platform reklamlarınızı odaklamak ve performansı çoğaltmak için bir hedef seçmenizi sağlar. Bu hedef, marka bilinci oluşturmadan tıklamalara yada dönüşümlere kadar her şey olabilir. Organik toplumsal medya yayınlarınız için nasıl bir hedef belirleyeceğinizi merak ediyorsanız, niçin ücretli reklamlara uyguladığınız hedeflerle başlayıp seçeneklerinizi oradan genişletmeyesiniz? Trchat bu tarz şeyleri düşünün, mesela:

  • Marka
  • Tıklanma
  • Paylar
  • Dönüşümler
  • Takipçiler
  • Seviyor
  • Yorumlar yada gelen kutusu yanıtları

Hedefi belirledikten sonrasında, bir yayının ne kadar başarı göstermiş bulunduğunu ölçebilirsiniz. Arkasından, metin yazarlığı yapma zamanı.

Her toplumsal platformda seyirciler için yazın

İşte toplumsal medya için metin yazarlığı ile ilgili şey: Her toplumsal medya ağı , değişik kitleler için değişik ihtiyaçlara hizmet etmek suretiyle değişik şekilde oluşturulur. Söyleşi Bu, LinkedIn için yazdığınız kopyayı Twitter’da kullanmamanız gerektiği anlamına gelir. Aslen, bu marka yönergelerini yazarken, bazı sınırlar oluşturmak için toplumsal medyada olacağınız * en * resmi ve gayri resmi tanımlamayı deneyin.

Toplumsal metin yazarlığında bir alıştırma yapmak için, ofisinizin bazı müşterilerle bir okula veda partisi düzenlediğini varsayalım ve fotoğrafları toplumsal medyaya koymak istiyorsunuz. En popüler platformları örnek olarak kullanacağız.

LinkedIn : “Dün akşam okula veda partisinde ile oldukca keyifli bir vakit geçirdik – yakında yine uğrayın.”

Etiketler herhangi bir platformda önemlidir, sadece bilhassa müşterilerinizin tekrardan gönderilmesini istiyorsanız!

Feysbuk : Aynı kopyayı Feysbuk’ta yayınlamaktan rahat olurum, sadece birden fazla fotoğraf yayınlamayı ve daha çok kişiyi etiketlemeyi düşünebilirsiniz. Chat Feysbuk fotoğraf albümlerine borç veriyor ve “arkadaşlarınızın” bolca oranda görsel içeren bir gönderiyle etkileşime girdiğini görme olasılığınız oldukca daha yüksek.

Twitter: “Burada keyifli oluyor. Her yıl eğlenceler devam ediyor, diğer yanda görüşürüz. ”

Bu platform canlı güncellemelere katkıda bulunur, bu yüzden parti esnasında tweet atmaya çalışmalısınız. Bu, kopya incelemesi için daha azca vakit bırakırken, kısa, tatlı tutun ve bir fotoğraf atın.

Instagram: “Bu keyifli karakterlerden Kurtuluş Bayramınız Kutlu Olsun!”

Twitter benzer biçimde, Instagram gerçek zamanlı olarak kullanılabilir. Bir eğlencede elbise defilesi yada kostüm yarışması yaptıysanız, fotoğraf çekebilir ve bu tarz şeyleri hikayenize derhal ekleyebilirsiniz. Ertesi gün, parti fotoğraflarının en iyisini seçebilir ve kopyayı rahat, rahat ve direkt tutarak vakit çizelgenize gönderebilirsiniz.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir