Google , özellikle çalışanların uzaktan çalışacakları ve süreklilik planları hazırlayan küçük işletmelerin bu belirsiz zamanlarda yönetmelerine yardımcı olacak ek tavsiye ve kaynaklar sağlıyor. Trchat Görünüşe göre, alandaki birçok reklamveren de yardımcı olacak şekilde ayarlanmış. Genel olarak, işletme yönetimi aramaları 23 Şubat’tan bu yana% 23 arttı.

  • İnsanlar uzaktan çalışmaya hazırlanırken, ofis malzemeleri ani bir patlama endüstrisi haline geldi. Ofis malzemesi aramaları% 90 arttı, ücretli arama ağı reklamı tıklamaları% 35 arttı ve arama dönüşüm oranları% 41 arttı
  • Geleneksel perakende, çevrimiçi çalışmaya odaklandığından, paketleme ve gönderim malzemeleri, arama ağı reklam dönüşümlerini (% 123 artış) ve arama ağı reklam dönüşüm oranını (% 107 artış) ikiye katladı.

maliye

Piyasalar kötü performans gösteriyor olabilir, ancak şimdi arama yapanların her zamankinden daha fazla deneyimli yardım aradığı görülüyor. Normalde en pahalı anahtar kelimelerin bazılarına ve yüksek bir tıklama başına maliyete sahip bir sektörde, Trsohbet TBM’lerin düştüğünü ve normalde rekabetçi bir sektörden biraz baskı aldığını görüyoruz. Birçoğu da artan TO’ları ve CVR’leri fark ediyor.

Güzellik ve kişisel bakım

Hızlı hareket eden birçok tüketici ürünü (FMCG) son birkaç haftadır yüksek talep görüyor. İnsanlar sabun ve el dezenfektanı gibi ürünleri arıyor ve bu zor zamanlarda daha fazla öz bakım istiyorlar. Güzellik ve kişisel bakım aramalarında% 41 artış olduğunu fark ediyoruz. Bu sektörlerin birçoğu, düşük TBM’ler ve çok daha yüksek CVR’lerle SERP’de iş patlaması görüyor.

KategoriArama TBM’sindeki değişiklikArama CVR’sindeki değişiklik
Güzellik ve Kişisel Bakım% 14+% 6
Cilt bakımı% 3+% 21
Spa Bakımı% 20+% 41

İsteğe bağlı medya

Birçoğumuz sosyal mesafeyi uyguladığımız için evde daha fazla eğlence tüketiyoruz. Çoğu eğlence sohbet odaları reklam vereni artan talebi alırken ve birkaç ekstra dönüşüm sağlarken, isteğe bağlı medya son birkaç hafta içinde dönüşümlerini hızlandırdı ve iki katına çıkardı.

Selamlar, hediyeler ve çiçekler

Sosyal uzaklaşma yalnız bir deneyimdir ve haftalar ya da aylar arası bağlantılarımızı sürdürmek zordur. Küçük hareketler, COVID-19 salgını boyunca daha da fazla anlamına gelebilir ve Google’da reklam yayınlamaya yetecek kadar akıllı olan reklamverenler bazı harika sonuçlar görüyor. Koronavirüs ABD’de arttığından son üç hafta içinde:

  • Kart ve tebrik aramaları dönüşüm oranında% 15 artış gördü.
  • Hediye sepetlerinde yapılan aramalarda dönüşüm oranında% 30’luk bir artış görülmüştür.
  • Çiçek aranjmanları için yapılan aramalarda dönüşüm oranında% 43’lük bir artış görülmüştür.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir