Adım: Teklifi hazırlamak için ihtiyacınız olan bilgileri edinin

Potansiyel müşterinin kaynağından (yönlendirme, gelen vb.) Bağımsız olarak, onlarla kendinizi daha iyi tanımak ve bir teklif hazırlamadan önce ücretli reklamlardan trsohbet ne elde etmek istediklerini anlamak için bir tanıtım telefon görüşmesi yapmalısınız . 

Bir tanıtım telefon görüşmesinden veya toplantıdan ne tür bilgileri toplamanız gerektiğinin listesi:

Genel hedef: Bu sağduyu gibi görünebilir, ancak açık bir şekilde tanımlanmış bir hedef olmadan ücretli pazarlama programları yürütmek isteyen tonlarca insan var . Potansiyel müşterinin ne aradığına gerçekten ulaşmak için bu soruyu birkaç şekilde sormaya çalışıyorum. Sizinle ne istediklerine dair umudunuz arasında net bir anlayışa sahip olmak, beklentileri yönetmenize yardımcı olacak ve aynı zamanda onlarla yol boyunca hedefler ve kriterler tanımlayacaktır. Bu, potansiyel olarak riskli müşterileri diskalifiye etmenize de yardımcı olabilir .

Potansiyel bütçe: Bu, ajans alanındaki herkes için büyük bir faktördür, çünkü bir müşterinin reklamlara para harcayabilme yeteneği de size ödeme yapma kabiliyetini belirler. Trchat reklamlara ne kadar harcama yapmak istediklerini ve bu rakamın zaman içinde ölçeklenebilir olup olmadığını anlamak isteyeceksiniz. Bazı ajanslar sabit fiyatlandırma modellerine sahipken, birçok bağımsız yüklenici fiyatlandırmasında esnek olacaktır. Her iki durumda da, bu potansiyel müşterinin uzun vadeli potansiyelini ölçmek için bir fırsattır.

Endüstri: Potansiyel müşterilerle tanıtım telefon görüşmeleri yaparken, ne tür bir sektörde faaliyet gösterdiklerini göz önünde bulundururum. Bu, stratejimi oluşturmaya karar vereceğim kanalların yanı sıra kitlenin pazarlayacağı zorluk derecesinde büyük bir faktördür . Bazı olasılıklar ayda binlerce dolar harcamak isteyebilir, ancak reklam vermeye çalıştıkları niş, ücretli sosyal medyada kolayca tanımlanamayan sınırlı veya belirsiz arama sorgularına veya özelliklerine sahipse, sohbet odaları o zaman proje çok daha zor olacak ve başarı olasılığı daha düşük olacaktır. Bu aynı zamanda potansiyel müşterinin teklifiyle de ilgili olmalıdır – ücretli kanallar aracılığıyla tanıtmayı planladıkları şey. Teklif karmaşık bir dönüşüm yoluna veya yüksek düzeyde sürtünmeye sahipse, bu sizin için yollarda sorunlara neden olabilir.

Pazarlama operasyonları desteği: Şahsen, pazarlama operasyonlarının karmaşıklığı hakkında bilgi toplamak istiyorum. Bu, web geliştirme, otomasyon, potansiyel puanlama ve kaçınılmaz olarak ekipte kaç üyeye sahip olduklarını içerir. Bir potansiyel müşterinin ölçeklenebilirliğini ve genel “sağlığını” belirlerken, uygun şekilde yönlendiren ve huni oluşturan verimli bir sisteme chat sahip olmak benim için önemlidir. “Sağlık” ile kastettiğim, onlarla başarılı olmamı sağlayan sistemlerin yerleştirilip yerleştirilmediği. Bunların birçoğu zamanla bir araya getirilebilir, ancak başlamadan önce tipik olarak bir tür yapının olmasını istiyorum. Bu konudaki ek ayrıntılar, tasarım ve açılış sayfası desteğinin yanı sıra analitiklere erişimdir.

Satış desteği: Birçok B2B adayı için, sundukları ürün veya hizmetin kaçınılmaz olarak bir hesap temsilcisi veya dahili olarak bir telefon görüşmesi veya toplantı yoluyla satılması gerekir. Potansiyel müşteri satış döngüsünü, satış hunisini ve bunların iş geliştirme veya satış ortakları olup olmadığını anlamak, potansiyel müşteri kalitesi açısından çok önemlidir Güçlü bir satış ekibi en iyi arkadaşınızdır.

Kategoriler: Sohbet

0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir