Sohbet ekonominin yanı sıra halk sağlığını etkileyen küresel bir olaya dönüştü. Bunlar belirsiz zamanlar ve tüm cevaplara sahip değiliz, ancak şu anda bildiğimiz şey, küçük işletmelerin dünya çapındaki bu salgının bir sonucu olarak kampanya performanslarında ani değişiklikler hissetmeleridir.

Küresel olayların genellikle PPC performansını etkilediğini gördük ve COVID-19 bir istisna değil. İşletmeler faaliyetlerini değiştirdikçe, insanlar evlerinde daha fazla kalırlar ve dünya gerçek zamanlı olarak ortaya çıkan bir pandemiye tepki verir – sorularına cevaplar ve yeni ihtiyaçlarına çözüm bulmak için çevrimiçi arama ve haberlere yönelir. Chat bazı reklamverenler için, bu yeni araştırmacılar yeni kitleleri reklamverenlerin sitelerine ulaşmaya yönlendiriyor ve bazıları yeni müşteriler oluyor. Diğerleri için sonuçlar o kadar büyük değildir ve stratejilerin değişmesi gerekecektir.

TRSohbette, COVID-19’un PPC reklamcılığı üzerindeki etkisini anlamak için on binlerce reklamvereni araştırıyoruz. Bu makalede, COVID-19 normal yaşamı ve işi yaydığı ve kesintiye uğrattığı için Google Ads hesaplarında son gün ve haftalarda ciddi değişiklikler fark eden çeşitli sektörleri inceleyeceğiz.

Amerika Birleşik Devletleri’nde Google’ın aramaları değişti , ancak büyük ölçüde sabit kaldı. Ancak geçen hafta, Google arama ağı reklamı gösterimlerinin ılımlı bir şekilde azalmaya başladığını fark ettik – ortalamanın% 7 altında. Bu, özellikle tatil haftalarında nadir değildir, ancak birçok reklamveren tarafından kesinlikle beklenmiyordu.

Yaygın olmayan, arama yapanların nasıl davrandıklarıdır. TRChat akın ettikleri için, arama yapanların tamamen farklı bir şey aradıklarını görüyoruz ve bu nedenle tıklamalar PPC reklam harcamanıza değmez . Diğerleri bugün dönüşüme daha tereddüt ediyor. COVID-19 üç hafta önce ABD’de bir salgın haline geldiğinden, dönüşüm oranlarının ortalama% 21 oranında düştüğünü gördük.

Elbette, her sektör Google Ads ile farklı performans görüyor . Dolayısıyla olaylara biraz daha yakından bakmamız zorunludur.

Daha fazla tavsiye ister misiniz? Mark’ın isteğe bağlı web seminerini bugün izleyin!

Burada, artan bir hacim gören yedi sektör, karışık performansla yedi sektör ve yedi endüstri en zorlananları görüyor.

COVID-19 sırasında artan hacim / performansa sahip 7 sektör

Bazı işletmeler bu salgın döneminde metriklerde artış yaşıyor.

Kâr amacı gütmeyen kuruluşlar ve yardım kuruluşları

Kriz zamanlarında çoğu zaman insanlarda en iyiyi görüyoruz ve bu Google SERP’de bile geçerli. COVID-19 yayıldıkça, kar amacı gütmeyen kuruluşlar ve hayır kurumları gördü:

  • Arama ağı reklamı gösterimlerinde% 10 artış.
  • Arama ağı reklamı dönüşümlerinde% 23 artış.
  • Arama ağı reklamı dönüşüm oranında% 20 artış.

Google Ads, kâr amacı gütmeyen kuruluşların ücretsiz olarak reklam vermesine izin vermek için bir dizi Google hibe programını desteklemektedir , ancak bunları uygun şekilde tutmak genellikle zordur. Neyse ki, bu krizde araştırmacıları her zamankinden daha kolay buldukları açık.

Sağlık ve tıp

Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, çoğumuz kendimizi ve topluluklarımızı nasıl koruyacağımız hakkında bilgi aramaya yöneliyoruz. Kullanıcılar, tezgah üstü ağrı kesicilerden hayati ilaçlara kadar her şeyi satın almak için mağazalara ve SERP’ye yöneldikçe, birçok reklamveren, reklam tıklamalarını ve dönüşüm oranlarını her zamankinden önemli ölçüde daha yüksek bir şekilde çevrimiçi olarak satmanın kolaylığını görüyor.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir