İnternet, sürekli akan ve sürekli değişen verilerle doludur. İster web sitenizde, ister sosyal medyada veya haber bültenlerinde olsun, kitlenizin içeriğinizle etkileşime girmesini sağlamak şaşırtıcı bir şekilde işletmeler için zor bir iştir.

Hemen çıkma oranlarını düşürmek için web yöneticileri kitaptaki her numarayı deniyor, ancak yöneticilerin henüz optimal olarak kullanmadığı bir araç var – Infographics. 

İnsanlar doğal olarak çok görseldir, bu yüzden okumak yerine bir şeye bakmayı tercih ederler.

Görüntülerin emilmesi daha hızlıdır – bir resim gerçekten bin kelimeyi konuşur – ve hayat giderek daha yoğunlaştıkça, kitlenize mümkün olan en kısa sürede bilgi almak tüm pazarlamacılar için birincil hedef olmalıdır.

Infographics Nedir?

Infographic nedir, hala merak ediyor olabilirsiniz. Temel olarak, Infographics okuyuculara bir konu hakkında hızlı ve kapsamlı bir rehber vermek için verileri, görüntüleri ve metni birleştirir.

Neredeyse on yıldır, Infographics pazarlama çabalarını ve daha da şimdi içerik pazarlamasının yükselişini olumlu yönde etkilemektedir.

Pazarlamada görsellerin kullanımı, sosyal medya satışlarını artırmak için harikalar yaratıyor ve aynı taktikler, web siteleri tasarlarken de etkili olabilir.

Ancak, yalnızca kitlenizin dikkatini çekmekle kalmayıp aynı zamanda satın alma işlemini tamamlamak için gereken bilgileri veren kapsamlı açılış sayfaları oluşturmak kolay bir iş değildir.

Bu yüzden Infographics bu kadar yararlı araçlardır.

Infographics, ezici olmadan çok fazla bilgi içerebilir. Büyük bir metin bloğunu renk, simgeler ve küçük paragraflarla dolu bir görüntüyle karşılaştırın.

Bir öğrenme hizmeti web sitesi için aşağıdaki örnekte, özlü metin içeren basit, renkli bir tasarımın büyük miktarda bilgiyi nasıl hızlı ve etkili bir şekilde paylaştığını görebilirsiniz.

Kitlenizi web sitenizde kullanıcı yolculuğunu tamamlayacak ve satın alma veya abonelik yapacak kadar uzun tutmaya çalıştığınızda, bir Infographic bunu başarmanın harika bir yoludur.

Büyük paragraflar daha fazla bilgi aktarırken, çoğu metni yalnızca gözden geçirmeye vakti olan bir okuyucu için gereksiz olabilir.

Bir infografik, metni en aza indirgeyerek ve bilgiyi emilmesini kolaylaştırarak bu sorunu çözer.

Kategoriler: Sohbet

0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir